Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
Αλλά έτσι που τη ζωή σου ρήμαξες εδώ, στην κώχη τούτη τη μικρή σ΄ολη τη γη τη χάλασες.

I' m one of them

I' m one of them
Η εικόνα μιλαέι από μόνη της

Σάββατο 3 Δεκεμβρίου 2011

First entry

Τι γράφουμε εδώ....;;
Δεν ξέρω. Όμως είχα μια ανάγκη να μιλήσω σε κάποιον. Πέφτει και το internet γ@μώτο!!!
Στο θέμα μου όμως. Είχα, λοιπον, την ανάγκη να δημοσιεύσω ότι σήμερα είναι άλλη μία μέρα που δεν νιώθω καλά... Από υγεία ότι αρχίζω να αναρρώνω από μία βαριά μορφή λοιμώδους μονοπυρήνωσης σε συνδιασμό με τον αισχρό στρεπτόκοκκο που μου προκάλεσε φαρυγγίτιδα λαρυγγίτιδα και αμυγδαλίτιδα μαζί. Τέλειο ε; Για μιάμιση εβδομάδα κάθομαι σπίτι και πονάω αφόρητα. Πήρα τα πιο δυνατα παυσίιπονα και κόντεψα να χάσω το συκώτι και τα νεφρά μου. Ένας γιατρός είπε συγκεκριμένα: "Καλά μιλάμε για κωλοφαρδία. Άλλος ασθενής στη θέση σου θα είχε ήδη πεθάνει." Κι εγώ μετά από αυτό υποτίθεται ότι έπρεπε να χάρω;;;
Αλλά για να μην πολυλογώ δεν θα γράφω εδω για τα προβλήματα της σωματικής μου υγείας. Θα γράφω για τα προβλήματα της ψυχικής μου υγείας μπας και βρεθεί κανέας ομοιοπαθής χριστιανός σε τουτον εδώ το μάταιο κόσμο και μου πει ότι νιώθει προμόιως.
Αλλά πρώτα να συστηθώ όπως κάνουν όλοι οι σωστοί άνθρωποι.
Με λένε Σοφία και είμαι του '93. (κάντε πράξεις) Σπουδάζω γεωπόνος στο πανεπιστήμιο και βαθιά μέσα μου θέλω να γίνω ηθοποιός. (μα σ' αυτούς τους χαλεπούς καιρούς;) Πάσχω από συναισθηματική ανεπάρκεια. Αυτό το παθαίνουν όσοι το σκέφτονται πολύ. (μην το σκέφτεσαι πολύ!) Από εφάνιση καλά τα πάω, χωρίς να είναι μοντέλο δεν είμαι και για τα μπάζα... το βλέπουν κι άλλοι αυτό. (εεεεεε;;; το βλέπει κανείς;;;;) Η ανεπάρκεια οφείλεται στο γεγονός ότι δεν μπορώ να βρώ ένα έμβιο ον να του διοχετεύσω την τρυφερότητά μου. Το γιατί;;; Αυτό θα είναι το ταξίδι της ζωής μου. Και η Ιθάκη μου θα είναι η απάντηση. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου